Kinesis - miejsce tworzone z pasją

KINESIS to nowoczesny Gabinet fizjoterapii oferujący kompleksową, skuteczną i profesjonalną rehabilitację narządu ruchu. Od ponad 7 lat tworzymy to miejsce, żeby pomagać, służyć wiedzą i fachowością. To jacy jesteśmy i miłość do tego co robimy czyni Kinesis miejscem, do którego nasi Pacjenci lubią chodzić, wracać i polecać swoim Przyjaciołom.

Dużą wagę przykładamy do budowania zaufania oraz dobrych relacji między pacjentem a fizjoterapeutą. Według nas, jest to niezbędne do uzyskania jak najlepszych rezultatów. Każdego pacjenta traktujemy indywidualnie. Skuteczność zastosowanych terapii upatrujemy w szeregu czynników: od kompleksowej diagnostyki kierującej nas w stronę przyczyny problemu, poprzez optymalny dobór terapii, kończąc na zaangażowaniu pacjenta w proces leczenia.

W razie potrzeby, indywidualną pracę terapeutyczną, wspieramy fizykoterapią. Oferujemy:

• laseroterapię,
  • elektroterapię,
  • krioterapię,
  • ultradźwięki,
  • pole magnetyczne.

Ponadto posiadamy:

• falę uderzeniową,
  • biorezonans,
  • oraz nowoczesną magnetoterapię PST, stosowaną w leczeniu schorzeń układu mięśniowo – szkieletowego.

Specjalizujemy się w rehabilitacji pacjentów bólowych, urazowych oraz po operacjach ortopedycznych.

Oferujemy kompleksową rehabilitację następujących schorzeń:

• leczenie ostrych i przewlekłych zespołów bólowych kręgosłupa,
  • zwalczanie bólów stawowych oraz mięśniowych,
  • usprawnianie po urazach, złamaniach, skręceniach i zabiegach operacyjnych,
  • rehabilitację świeżych i przewlekłych urazów sportowych,
  • specjalistyczną rehabilitację ręki,
  • rehabilitację kobiet po mastektomii,
  • oraz innych schorzeń, do których możemy zaliczyć ostrogę piętową, łokieć tenisisty, zespół bolesnego barku czy cieśni nadgarstka.

Ponadto prowadzimy:

• terapię stawów skroniowo-żuchwowych, prowadzącą do rozwiązania problemów z migrenami, nocnym zaciskaniem zębów (burksizm), wadami zgryzu, napięciowymi bólami głowy, bólami aparatu żucia
  • terapię problemów trzewnych związanych z prawidłowym trawieniem, zaparciami, wzdęciami, bólem obszaru brzucha.

Szczególną uwagę przywiązujemy do pracy z kobietami w ciąży. Prowadzimy:

• terapię manualną zmniejszającą napięcie okolicy miednicy oraz kręgosłupa,
  • terapię pacjentek ginekologicznych (w okresie połogu, po zabiegach (operacjach ginekologicznych) oraz po cesarskim cięciu, ćwiczenia dla kobiet w ciąży