biorezonans katowice

Masz dobre wyniki badań, a mimo to czujesz się źle?

Jesteś senny, przemęczony, brak Ci energii do życia?

Towrzyszy Ci przewlekły katar, ból gardła, a może zgaga i niestrawność?

Masz chroniczne zaparia lub ciągłe biegunki?

F-SCAN -

NOWOŚĆ

na polskim rynku!

Urządzenie umożliwia generowanie fal częstotliwości o kształcie sinusoidalnym i prostokątnym. Oferowane przez szwajcarską firmę produkty F-Scan umożliwiają łatwą pracę z urządzeniem w celu usunięcia patogenów z organizmu. Aby przybliżyć działanie urządzenia należy najpierw wyjaśnić kilka kwestii. Każdy żywy organizm posiada swoją częstotliowść drgań elektromagnetycznych. Pomierzyła to między innymi w latach 50 Hulda Clark i opisała w książce "Kuracja życia". F-Scan nie tylko umożliwia nam pomiar tych częstotliwości ale również za pomocą urządzenia możemy usuwać czynniki chorobotwórcze z naszego organizmu.

Każda choroba lub zespół objawów chorobotwórczych ma swoje podłoże. Do głównych czynników chorobotwórczyh zaliczamy

• pasożyty
  • wirusy
  • bakterie
  • drożdżaki i grzyby pleśniowe

Stosując do terapii urządzenie F-Scan "uderzamy" w czynnik chorobotwórczy, powodując jego rozpad, a tym samym eliminujemy przyczynę choroby.

Już dziś przebadaj swój organizm i wyeliminuj pasożyty!

Gabinet fizjoterapii KINESIS w Częstochowie

serdecznie zaprasza na wizytę!

Co to jest badanie biorezonansem F-SCAN?

F-SCAN,  to najwyższej jakości urządzenie wyprodukowane przez szwajcarską firmę, które umożliwia w ciągu około 8 minut wykryć zasiedlające organizm ludzki patogeny (pasożyty). Jako pierwsza na świecie zbadała to i opisała doktor Hulda Clark.

Jak działa F-SCAN?
Każdy żywy organizm ma swoją indywidualną częstotliwość drgań elektromagnetycznych. Dzięki temu można zmierzyć tę częstotliwość korzystając z informacji, które pobieramy  z meridiany palca środkowego lewej ręki.  Konkretna częstotliwość odpowiada  konkretnemu pasożytowi. Na przykład przywra zwana motylicą wątrobową drga z częstotliwością 425 kH i na ekranie komputera wyświetla się za pomocą wykresu słupkowego wyraźne wychylenie pionowe, to znak, że w organizmie badanej osoby jest ten pasożyt. Program analizuje wykryte podczas badania częstotliwości i podaje przyporządkowane im nazwy konkretnych patogenów według badań H. Clark i innych naukowców. Wśród nich bywają:

• śluzowce
  • Pierwotniaki
  • Grzyby
  • Wirusy
  • Bakterie
  • Płazińce (tasiemce)
  • Obleńce (owsiki, glisty, tęgoryjce, nicienie, przywry, itp.)

Urządzenie F-SCAN  generuje częstotliwości pasożytów i dzięki temu można te częstotliwości przenieść za pomocą chipa i  zaprogramować na współpracującym z F-SCAN  urządzeniem o nazwie Zapper. Ten z kolei emituje fale elektromagnetyczne o wskazanych prze F-SCAN  częstotliwościach
i po prostu zabija je.

Jak przygotować się do badania z użyciem aparatu F-SCAN?

• Przed wizytą nie należy przez 3 godziny jeść,  pić mocnej kawy, ani herbaty, ani innych „pobudzaczy”
  • Nie przyjmować lekarstw oraz ziół pobudzających organizm (m.in. środki przeciwbólowe i na gorączkę)
  • Trzeba być wypoczętym, wyspanym, zadowolonym

ZAPISY : tel. 602 221 255